El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

dimarts, 15 de març del 2011

De moment, un primer tastet: la portada de "Barcelona, t'estimo".


És la meva ciutat. I l'estimo. La ciutat blava que de vegades pot ser gris, o negra. Però que sempre batega, ben viva.  
Alguns enamorats  de Barcelona i  de l'escriptura  vam abocar sobre el paper (gràcies a una iniciativa de l'Associació de Relataires en Català i de l'Editorial Meteora) algunes històries de la  nostra ciutat, amb amor. Ara, els relats han estat aplegats en un volum que es presentarà el dia 2 d'abril a l'Ateneu Barcelonès (11 hores, Sala Verdaguer). 
Tinc l'honor que el meu conte, "El llaç vermell", formi part del recull. Me'n sento ben orgullosa. I no cal dir que tots vosaltres, amics, hi esteu convidats.


De moment, només us puc mostrar la portada, però la trobo  preciosa. Un petit tast que us avanço, lletraferits fidels. Acaba de sortir del forn.
En breu, prometo més informació.
Que passeu molt bona nit.

27 comentaris:

Anònim ha dit...

La plaça de Sant Felip Neri és entranyable. Fins i tot diria que el paio que hi ha la cantonada sóc jo, de jovenet, he, he, he... FELICITATS!!!!

Emili Gil

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, amic. Una forta abraçada.

Judit Bergadà ha dit...

Enhorabona, Anna!! ja tinc ganes de llegir el teu conte. Bé, i la resta del llibre, clar.
Bona nit!!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, Judit. Molt bona nit.

Carme Luis tTatje ha dit...

Segur, que serà un llibre preciós
plé d'emocions, el llegiré, la teva creativitat m'emociona, la portada, ja és un regal, amb uns colors fantastics.
Enhorabona, i una forta abraçade.

Com m'agradaría coneixe't.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

ENHORABONA!!! I m’encanta la portada!!!
Sempre clòniques, tu i jo. Hahaha! És increïble. No saps de què et parlo, oi? Doncs m’ha arribat la portada de “El secret de L’oreneta”, el mateix dia que a tu t’ha arribat la de “Barcelona, t’estimo”! M’ha arribat el dilluns 14 de març a les 4 de la tarda. Ah, i també és de color blau. Això ja és bruixeria. Ara te l’enviaré per facebook o no et creuràs que pugui haver-hi tantes coincidències.
Llàstima que no pugui anar a la presentació de “Barcelona, t’estimo”. Però t’envio molts petons!!!

Gemma ha dit...

Felicitats de nou. La portada és molt maca.Saps que sota aquesta plaça és molt possible que hi hagi un sementiri?

Elies ha dit...

Felicitats. El teu conte és magnífic, així com la portada, que és preciosa.
Espero que la resta del llibre també ho sigui.
Barcelona, t'estimo!

Duc Engrescador ha dit...

Esperaré amb impaciència el moment de poder deslligar "El llaç vermell" i, per descomptat, la resta de llaços del llibre. Efectivament, la portada és molt bonica. Felicitats!

Toni

Jordi Canals ha dit...

Barcelona t’estimo. Un bon títol. Ja tinc ganes de tenir-lo. Enhorabona!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies a tothom, amics. I a la clònica, també l'enhorabona. No puc amagar que estic contenta.
Carme Luis, ens podem conèixer quan vulguis. Només fa falta quedar en un moment que ens vagi bé a totes dues.

Anònim ha dit...

És una bona iniciativa i la portada és molt bonica. Aquest petit espai barceloní és preciòs.
Felicitats.

IO

Anònim ha dit...

Hola Anna. Perdona'm però el títol del teu llibre "Llaç vermell" s'associa a la lluita contra la sida?.
M'encanta quan dius que, Barcelona, ​​és la ciutat blava. El color blau és el de l'amistat, com el mar.
Avui les llàgrimes platejades cobreixen tota la ciutat ... Catalunya amb la Terra del Sol Naixent ".
Felicitats i gràcies Anna.

Pep Keats

Anna Maria Villalonga ha dit...

No, no, no hi té res a veure amb la SIDA. I el llibre és "Barcelona, t'estimo". EL meu relat és un més del recull.
Gràcies, Pep.

Yves ha dit...

Tot i que ja t'ho he dit altres vegades, moltes felicitats Anna! Clar que sí! No em cansaré de dir-ho!

Ferran ha dit...

Un plaer compartir pàgines amb tu, que ets una crack Anna!!

Ens veiem el dos d'abril!

Ferran

Anna Maria Villalonga ha dit...

Ai, gràcies. Quina il·lusió tenir amics com vosaltres!!!!

Anònim ha dit...

felicitats!!...fas cami!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Anònim, qui ets? mmmm.

Unknown ha dit...

Enhorabona, Anna!

Realment és una foto preciosa; aquesta part de Barcelona és única. Gràcies per aquest petit tast; ja tinc ganes d'obrir el llibre!!

Petonets!!

PILAR ha dit...

!!!! Jo ja havia deixat un comentari i ha desaparegut!!!!
Repeteixo: Gràcies, AnnaMª! Enhorabona per la publicació. Per poc que pugui aniré a la presentació.
Una abraçada!!

Manel Mora ha dit...

Cada dia estic més orgullós de tu!!
T'estimo ANNA.

LURDES ESTRUCH ha dit...

és preciosa, la portada, i quina bona idea reproduir un racó barceloní tan entranyable i genuí com la plaça de sant felip neri... a mi personalment em porta uns records inesborrables.
i òbviament: moltes felicitats pel fet que s'hi contingui el teu conte del dia de la rosa, tan bonic, agradós i ben fet. petonets.

Mireia Mora ha dit...

Portada preciosa, per una idea maquíssima, per una ciutat espectacular. Jo també estic in love amb Barcelona!

Felicitats, un cop més, mare!!

Petonets

Anna Maria Villalonga ha dit...

Torno a connectar-me per continuar donant les gràcies a tots.
Gràcies, amics.

panxample ha dit...

Anna M.,
Quin goig i quina joia compartir relat, en aquest llibre d'enamorats esbojarrats per Barcelona.
Ens veurem el dia dos?
Avant

Dolors i Jaume

Anna Maria Villalonga ha dit...

i tant, ens hi veurem.
Un petó ben fort i fins el dia 2.