El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

diumenge, 1 de gener del 2012

Inici d'any: recompte de posts



Si vaig acabar l'any fent un recompte dels llibres llegits, avui m'ha semblat que una bona manera de començar el 2012 era fer-ne un altre, de recompte. Estic parlant dels posts (articles, ressenyes, notícies, cròniques, crítiques, relats, comentaris, etc.) que he publicat al llarg del 2011 en els meus tres blocs: un és aquest, com sabeu, El Fil d'Ariadna, espai dels lletraferits. L'altre, el meu bloc més veterà, El racó de l'Anna, el lloc dels cinèfils. I el tercer i més recent, però el més fructífer actualment, A l'ombra del crim, el paradís dels negrots.




Doncs bé, agafeu-vos a la cadira perquè jo mateixa he quedat garratibada quan m'he posat a fer el càlcul total. Entre tots tres blocs, he penjat ni més ni menys que... 210 entrades!
210 entrades en 365 dies. Poca, poquíssima broma!
Això em porta novament a haver d'agrair a molts de vosaltres la perseverança, la paciència i la fidelitat. Perquè si jo els he escrit, vosaltres els heu llegit.
I tot això sense comptar amb els articles setmanals a CatalunyaPress, que representen una cinquantena més de textos.
He de dir que si amb això contribueixo encara que sigui mínimament a la difusió de la nostra literatura, a la normalització de la llengua catalana a la xarxa i, de pas, us faig contents a alguns de vosaltres, em dono per més que satisfeta.
Algú em va dir l'altre dia que és difícil que la gent normal poguem contribuir als grans canvis del món, però que, per contra, és clar que incidim força en el nostre entorn més proper i que, des d'aquest punt de vista, podem fer moltes coses.
Això espero jo, estimats, a partir de la docència, l'escriptura i la divulgació.
Tanmateix, he de confessar una cosa. Els blocs són una addicció que, com he escrit en altres ocasions, abracen no només l'acte d'escriure, sinó també el de buscar i triar les imatges, crear un disseny que resulti atractiu, trobar temes al nostre voltant. És tota una aventura a la qual, de moment, no penso renunciar. Al cap i a la fi, sóc jo (n'estic convençuda) qui més es diverteix.

Per tant, aquí continuarem. Gràcies per tot i bon any nou, estimats lletraferits, cinèfils i negrots.
Que sigueu molt feliços! 

23 comentaris:

ALÍCIA MARSILLACH ha dit...

Anna, ets un MONSTRE -- vull dir com el Lope de Vega, "que en horas 24 pasaba de las rimas al teatro". Moltes felicitats.

Hele la Sabatera ha dit...

Feeeliiiiç any nou Anna !!!, seguirem gaudint dels teus posts al nou any

Anònim ha dit...

Anna Maria!!!! Felicitats per la teva fèina... tots en gaudim Gràcies!!!!
Sempre espero els teus enllaços amb il.lusió. Ja tinc ganes de rebre el proper... hihi!!!!
Una abraçada i molt bon 2012!!!

MARTA VALLS

Gemma ha dit...

Estic molt contenta per tu, però sols de llegir-ho ja m'he cansat. Quanta feinada !!!!!!! Ara bé,espero que no ho deixis de fer,ens agrada molt llegir el que escrius i poder donar la nostre opinió. Bon i atrefagat any !

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, Alícia, Elena, Marta i Gemma. 4 de les incondicionals.

Gemma, tal com dic al post, per a mi no és cap esforç. És una feina que m'encanta fer.
Quan un blocaire (no ho dic jo sola, m'ho ha comentat més d'un) porta uns dies sense publicar res, comença a sentir una frisança imparable: el "mono", la síndrome d'abstinècia per tornar-hi.

Adrenalina a tope inofensiva i molt barata. Què més volem?

Victòria Cardona ha dit...

Un exemple de constància i un ideal que acompleixes. A seguir, doncs, Anna Maria que difondre el que és essencial per una sempre dóna molt esperit positiu. Aquest que cerques i que has trobat. Bon any 2012!
Victòria Cardona

Anna Maria Villalonga ha dit...

Moltes gràcies, Victòria. Son un honor per a mi les teves paraules.
Una forta abraçada i un feliç any.

Anònim ha dit...

365 dies que ens quedan a tots per endevant per poguer llegir tot el que escrius.. jo ja saps que el meu dia sempre es diumenge.. LLIUREEE!!!
TENS UNA BRUIXETA QUE ET PREPARA ENCARA QUE SIGUI UN SUQUET D'ESBERGINIA PER TENIR AQUESTA EMPENTA I FER TOTES LES COSES TANT BEN FETES?
Gracies Anna per tot el que ens expliques i fàs saber.
un fort petò.
Mercè

Maria ha dit...

Ets la meva formigueta preferida. Aquest any has de batre el rècord: un article diari, sigui per mar, terra o aire -blogs, diaris, revistes, el que caigui. Una abraçada!

Maria ha dit...

Ep: dues entrades al fb valdran per un post, ok?

Anna Maria Villalonga ha dit...

Vull acabar la tesi, Marieta.

Anònim ha dit...

una miqueta de descans... per favor quina activitat més frenètica...petonet guapa.
Mercè

Anna Maria Villalonga ha dit...

Mercè , això és el descans, l'esbarjo

LURDES ESTRUCH ha dit...

molt bon any nou, i endavant i amunt les atxes!

Jordi Canals ha dit...

Espero que en el 2012 continuïs il•lustrant-nos amb els teus comentaris i articles: Gràcies Anna per la teva generositat i l’inestimable esforç!

Anònim ha dit...

Dèu n'hi do, quanta feina feta !! Jo et segueixo amb afició i estic tan contenta quan trobo els teus enllaços !! Gràcies Anna,per compartir la teva feina !! Tura.

Anònim ha dit...

FELICITATS, PER LA TEVA INCONTINÈNCIA BLOGAIRE!!!

Feliç Any Nou!

Anònim ha dit...

L'altre dia rumiant, quan felicitava als amics, me'n vaig adonar de tota la feina que tú feies,i tots els compromisos que teníes, en serio. Que per mot anys tinguis aquesta vitalitat insuperable i sobtre tot la teva generositat, per deixant-se perticipar dels teus blogs.

Moltes Gràcies

Carme Luis

Unknown ha dit...

Felicitats, Anna!!

No saps com me n'alegro, perquè com tu dius, si tu ho escrius, nosaltres ho llegim! I llegir-te a tu és aprendre, és fer cultura i és un plaer que tenim entre l'atrafagada vida que portem!
No en va ets la nostra activista de bandera!!
Gràcies per la constància en escriure, en defensar la nostra llengua i per fer-nos pensar i gaudir llegint-te.

Petonets!!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Gràcies, estimada, per tots els articles que ens ofereixes!
Pel que fa a les 210 entrades, vul puntualitzar una cosa: no és la quantitat sinó la qualitat. La quantitat d’entrades és molt considerable, però el més impressionant és que aquesta quantitat va amb una gran qualitat. Publicar 210 entrades, i més i tot, ho fa molta gent que té blocs, però aconseguir-les de qualitat és ben poc comú. Així que es tracta de 210 entrades de molta qualitat! Puntualitzem.
Petons!

Yves ha dit...

Ep!

Aquí et guanyo! Jo 215 entrades! per poc però guanyo! hehehehe

Felicitats, però sobretot, gràcies per aportar-nos les teves entrades...

Anònim ha dit...

Patri Cia
Caram, Anna comences l'any ben forta XD
Feliç 2012 : )

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

Anna Maria, germaneta, la teva capacitat de treball tan admirable s'adverteix més clarament quan pels que et seguim se'ns fa una feina tremenda tan sols seguir-te a tu, sense comptar les coses que puguem llegir d'altres. Si nosaltres no arribem a tot el que escrius en revistes, blocs, facebook, mitjans de comunicació... articles, contes, poemes, etcètera, com tu fas per escriure tot això més la tesi doctoral, la docència que imparteixes, les feines de casa, compres, sortides diverses. etcètera.... ???? Ets extraterrestre ?????? Hahahahahah.... Bon any !!!!!!!